vrijdag 13 januari 2017

Nieuw jaar

Dat is alweer even geleden!
Inmiddels geen bijen meer, we hadden kort daarna ook nog een frélonnen nest (horenaars) maar die zijn ook al lang en breed vergast, geveegd en in de prullenbak gedumpt. Niet zeggen die arme beestjes, ze zijn namelijk een ernstige bedreiging voor bijtjes!

Dit jaar hoop ik wat vaker actief te kunnen zijn op mijn blog.
Ik ben druk met m'n werk als makelaar en ben bezig een eigen site op te richten om mensen die niet goed de taal beheersen te helpen met allerlei zaken. De reclame volgt tzt wel.
Verder heb ik columns geschreven voor de Bourgondische Zaken en ben geïnterviewd. Binnenkort volgen alle scans!

Spruit is al een jaar, ze loopt nog niet maar ze doet al wat pogingen.
We hebben besloten, na een jaar uitstel, dit jaar toch echt in het huwelijksbootje te stappen!
De datum is bekend en nu moet alles geregeld worden. Er is al het één en ander geregeld en daar ga ik binnenkort meer over schrijven. Ik kan je vertellen dat het me nu al genoeg schrijfstof geeft.

Kortom het wordt een druk jaar! 

Tot (heel) snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten